eurotrust-logo
Η Eurotrust Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. διαγράφει εδώ και 26 χρόνια την δική της επιτυχημένη πορεία στο χώρο των χρηματιστηριακών και επενδυτικών συναλλαγών, με κύριο και αδιαπραγμάτευτο πιστεύω της το «Σεβασμός στον Πελάτη και την επένδυσή του”. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας δεν περιορίζονται στις συνήθεις παραδοσιακές συμβατικές υποχρεώσεις έναντι των πελατών της, αλλά επεκτείνονται σε πρωτοποριακές ηλεκτρονικές εφαρμογές μέσω των οποίων παρέχονται σημαντικές δυνατότητες σε όσους πελάτες επιθυμούν να έχουν άμεση πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, στην τοπική και στην διεθνή χρηματιστηριακή αγορά, να λαμβάνουν έγκυρες και χρήσιμες πληροφορίες, να τις αξιολογούν, ακόμα και να εκτελούν οι ίδιοι τις επενδυτικές τους αποφάσεις. Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και πολλές φορές ασταθές χρηματοοικονομικό περιβάλλον, ο Πελάτης της Eurotrust Χρηματιστηριακή Α.Ε.Π.Ε.Υ. γνωρίζει ότι συνεργάζεται με μια σύγχρονη, πρωτοπόρα και υγιή εταιρεία και ταυτόχρονα με τα άρτια εκπαιδευμένα στελέχη της που κύριο μέλημα τους είναι η προσωπική και άμεση εξυπηρέτησή του και η διασφάλιση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των συμφερόντων του.
Website
Eurotrust | ΒΟΗΘΕΙΑ
6591
page,page-id-6591,page-template-default,mkd-core-1.0.3,ajax_fade,page_not_loaded,,onyx-ver-1.6.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_with_content,width_470,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Οδηγιες σε Περιπτωση Αναγκης

 

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ατυχήματος ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει αμέσως και χωρίς οποιαδήποτε καθυστέρηση την ασφαλιστική εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένος. Τα τηλέφωνα στα οποία πρέπει να απευθυνθεί είναι τα εξής:

 

Κλαδος Οχηματων / Φροντιδα Ατυχηματος

 

Για τον κλάδο οχημάτων ο Πελάτης θα πρέπει να καλέσει από το σημείο του ατυχήματος ή της διαπίστωσης της ζημιάς την Φροντίδα Ατυχήματος της εταιρείας στην οποία είναι ασφαλισμένος στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:

 

Για την ERGO: καλέστε στο 210 6504022 ή το 210 3705300
Για την EUROLIFE: καλέστε στο 801 11 35000 ή το 210 6504035
Για την GENERALI: καλέστε στο 18112
Για την ΕΘΝΙΚΗ: καλέστε στο 18189
Για την INTERLIFE: καλέστε στο 210 9462097

 

Οδικη Βοηθεια

 

Για την Οδική Βοήθεια ο Πελάτης που διαθέτει την κάλυψη της Οδικής Βοήθειας (είτε στο εν ισχύ ασφαλιστήριο συμβόλαιο κλάδου οχημάτων είτε ως ανεξάρτητο ασφαλιστήριο) θα πρέπει να καλέσει σε περίπτωση Βλάβης ή Ατυχήματος την Οδική Βοήθεια στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:

 

Για την ERGO: καλέστε στο 210 6504022 ή το 210 3705300
Για την EUROLIFE: καλέστε στο 801 11 35000 ή το 210 6504035
Για την GENERALI: καλέστε στο 18112
Για την ΕΘΝΙΚΗ: καλέστε στο 18189
Για την INTERLIFE: καλέστε στο 210 9462097

 

Υπολοιποι Κλαδοι κατα Ζημιων

 

Για τους υπόλοιπους κλάδους των κατά ζημιών ασφαλίσεων (όπως π.χ. πυρκαγιάς, κλοπής, αστικής ευθύνης κ.λπ.) ο Πελάτης που θα διαπιστώσει οποιουδήποτε μεγέθους ζημιά θα πρέπει να απευθυνθεί αμέσως στην ασφαλιστική εταιρεία στην οποία είναι ασφαλισμένος στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:

 

Για την ERGO: καλέστε στο 210 3705300
Για την EUROLIFE: καλέστε στο 210 9303800
Για την GENERALI: καλέστε στο 18112
Για την ΕΘΝΙΚΗ: καλέστε στο 18189
Για την INTERLIFE: καλέστε στο 210 9334994

 

Κλαδος Υγειας

 

Για τον κλάδο Υγείας ο Πελάτης που πρόκειται να νοσηλευθεί λόγω ασθένειας ή Ατυχήματος (αλλά και στην περίπτωση που λόγω εκτάκτου περιστατικού μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο) θα πρέπει ο ίδιος ή οι οικείοι του να καλέσει την ειδική γραμμή της ασφαλιστικής εταιρείας στην οποία είναι ασφαλισμένος στις εξής τηλεφωνικές γραμμές:

 

Για την EUROLIFE: καλέστε στο 210 9303800
Για την GENERALI: καλέστε στο 18112
Για την ΕΘΝΙΚΗ: καλέστε στο 18189

 

Για κάθε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς οποιουδήποτε κλάδου, η παράλληλη ενημέρωση της Eurotrust Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι Α.Ε. θα συμβάλει στην συνδρομή κάθε αναγκαίας βοήθειας και οδηγίας προς τον Πελάτη για την έγκαιρη και δίκαιη διεκπεραίωση των διαδικασιών και την έκδοση της αποζημίωσης.

 

Διαχειριση Αιτιασεων

 

Σύμφωνα με την Πράξη 89/5-4-2016 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος (ΦΕΚ/ΤΕΥΧΟΣ Β/Αριθμός 1050/14-4-2016) κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής υποχρεούται να διαθέτει λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων η οποία να διασφαλίζει ότι οι αιτιάσεις διερευνώνται και αντιμετωπίζονται με γνώμονα την καλή πίστη, μέσω της συγκέντρωσης και επεξεργασίας κάθε συναφούς στοιχείου και πληροφορίας.

Η Eurotrust Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι Α.Ε. έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει “Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων” και τηρεί το σχετικό προβλεπόμενο ασφαλές Μητρώο στο οποίο καταχωρούνται τα απαραίτητα στοιχεία των υποβληθεισών αιτιάσεων.

 

Χρησιμα Links

 

Τράπεζα της Ελλάδος – Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης: www.bankofgreece.gr

Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής: www.pligf.gr

Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων: www.epikef.gr

Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης (Γ.Δ.Α.): www.mib-hellas.gr

Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος: www.eaee.gr